forbot
  مصر
خلى الوظيفة عليك والاوفر تايم علينا  اطلب في حى المنتزه
العربية
    خلى الوظيفة عليك والاوفر تايم علينا  اطلب في حى المنتزه
    العملة EGP
    خلى الوظيفة عليك والاوفر تايم علينا  اطلب في حى المنتزه
    طلب خلى الوظيفة عليك والاوفر تايم علينا
    خلى الوظيفة عليك والاوفر تايم علينا

    خلى الوظيفة عليك والاوفر تايم علينا

    ID: 17383: 21146
    تحديد السعر من البائع
    0UAH
    هل يوجد اسئلة حول السلع/الخدمات؟
    اترك الطلب، و مدير الشركة سوف يقوم بالاتصال بك.
    مصر, حى المنتزه
    وصف

    المثل بيقول البحر يحب الزياده ، والاسكندرانيه بقي بيحبوا البحر و بيحبوا الرزق الزياده ، علشان كده جراند بتقولك لو كنت موظف خد القبض من الوظيفه وخلي الاوفر تايم علينا ، اشتغل ساعتين ثلاثه بس في اليوم وهتعمل دخل قد اللي ممكن تعمله في الوفر تايم في الشركه عشر مرات
    وطبعا معروف عن الاسكندرانيه مابيحبوش يقعدوا ساعه منغير شغل وبيعرفوا يعملوا الفلوس من الهوا
    و عربيتك من موديل ٢٠٠٧ فأعلي ، جهز فيش وتحليل مختبر وفحص سياره من ناسيتا ، وطييييير علي جراند أوتو وهي هتظبط كل حاجه وتشتغل في ٢٤ ساعه

    الاتصال بالبائع
    خلى الوظيفة عليك والاوفر تايم علينا
    خلى الوظيفة عليك والاوفر تايم علينا
    لأجل
    حسب السلع
    يجب أن يحتوي على رسالتك على الأقل 20 حرفا. رسالتك لا يمكن أن يكون أكثر من 2000 حرف.
    لم يتم تعباه الحقل
    تم ملئ الحقل بشكل خاطئ
    تم ملئ الحقل بشكل خاطئ
    قارن0
    مسحالعناصر المحددة: 0